Strona główna Drama czyli co? Czasopismo Sklep Kontakt

Prezentacja
Teoria
Praktyka
Przewodnik po dramie
Spis treści zeszytów
Wydanie elektroniczne

W numerze 47. znajdą Państwo następujące pozycje:

ABSTRAKT:

W zeszycie tym znajdziemy odpowiedź na pytanie, jak z zastosowaniem dramy kształcić krytyczne myślenie uczniów na lekcjach i zajęciach wychowawczych. Bo tylko drama prawdziwie refleksyjna, która przedmiotem swoich dociekań czyni żywe doświadczenia jednostki, sprzyja dojrzałemu uczeniu się oraz dorastaniu dzieci i młodzieży.

  • Artykuły

    • Alicja Pruszkowska: Jak doskonalić zawodowo nauczycieli, zwłaszcza zaś „Homo dramusa?”

    • Anna Bargielska: Znaczenie dramy w kształtowaniu się kompetencji krytycznych uczniów w klasie szkolnej

    • Halina Machulska: I co dalej z teatrem tych, co rosną?

  • Konspekty zajęć zintegrowanych

    • Wojciech Trzaskowski: O konflikcie w przyjaźni

    • Sylwiana Firin-Gramowska: „Kiedy baobab wyrośnie, to na wyrwanie jest za późno i nigdy już nie można się go pozbyć”. A. de Saint Exupery „Mały Książę”

    • Anna Bargielska: Czy to naprawdę mnie nie dotyczy? (o narkomanii)

    • Magdalena Norin-Olchowicz: Jak postępowali bohaterowie opowiadania „Rękawiczki” R. Przymusa?


Powrot do spisu tresci



Site manager: web@drama.edu.pl    Last modification: 2007-02-25    (c) Wszelkie prawa zastrzezone!